ich hab drei Haare auf der Brust - ich bin ein Bär !
und ein Bär fiacht sich nie ....
Re: oiso de gschicht is die,..
#512oiso bär waun donn bitte schen ois in da mundoat. gonz oda goa ned. so a mischmasch is wiakli goanix!
#513He blümchen - sei ned so streng mit de piefke! immerhin bemühn sa se und dass uns überhaupt vastengan is jo scho a leistung....... 

Man Sieht Nur Mit Dem Herzen Gut -
Das Wesentliche Ist Für Die Augen
Unsichtbar
Unsichtbar
#514oooooohhhh jaaaaaa ......und dass uns überhaupt vastengan

dafür hat es aber auch Jahre gebraucht.

Auge in Auge ist (fast) kein Problem.
Geschrieben auch nicht ....
aber am Telefon - oida Schwede !

Ich habe einen österreichischen Großkunden bei uns, mit einer Tochterfirma in D. Mit dem habe ich neulich telefoniert. Als ich ihm dann sagte "passt scho" war der schier aus dem Häuschen ...

Die Weisheit lief mir nach, doch ich war schneller .....
#515Ich bin Österreicherin und spreche keinen Dialekt. Darf ich hier trotzdem lesen? 

Niemand kann dich befreien, wenn du dich nicht selbst befreist (Manfred Hinrich)
#516@paula: wos isch'n deis fir a frog - jeda, der's dalest kunn mittian. mir g'fein ins 
oda eppe nit, madln?

oda eppe nit, madln?
#517doch doch - i find des supa!!!!
Man Sieht Nur Mit Dem Herzen Gut -
Unsichtbar
Unsichtbar
#518jaaaaaaaaaaaa klar! her mit dir!Paula11 hat geschrieben:Ich bin Österreicherin und spreche keinen Dialekt. Darf ich hier trotzdem lesen?
#521generalstereik also???nö
suachn leicht olle nu eana zeig, deis nochm treffn durchanondbrocht worn isch? *kicher*
#523host imme nu ned ois kriagt? oiso i kau nix dafir!
hob nix mehr, nur des ane leibal va dir, oba i fiacht des hob i zrissen , bei dem vasuach eine z`kuma
oba so schlimm wirds ned sei, wei des wor eh total vasaut, waß i ned wos du damit aufgfiahrt host?!
hob nix mehr, nur des ane leibal va dir, oba i fiacht des hob i zrissen , bei dem vasuach eine z`kuma

#524i hun mehr g'fundn wia ma liab isch - der weana heat nimma au unz'ruafn, allerweil nu mechata eppes trinkn gian...
deis mi seim autoschlissl hot eam aa nit o'gschreckt, wia ma virkimmpt.

deis mi seim autoschlissl hot eam aa nit o'gschreckt, wia ma virkimmpt.
#525no daun sogst eam er kaun usn olle vier einlodn , daun werma scho fertig mit eam.
der wird sicha nimma oanruafn , wei waun wir zu viert aufkreizn , do hod er nix mehr zum lochn!!!
der wird sicha nimma oanruafn , wei waun wir zu viert aufkreizn , do hod er nix mehr zum lochn!!!