sorry blümchen ,
i waß, in da letztn zeit hob i mi sehr rar gmocht, oba des hot nix mit dir ztuan. is oda wor a ned so anfoche zeit.
hob oba oft an di docht. hm, is trotzdem ned des gleiche , i waß eh.
vllt mogst jo schreim , wies da geht?
Re: oiso de gschicht is die,..
#362hm ... na, do schreib i nix - bin jo so guad wia nie do im forum.
griagst a pn vo mia;)
griagst a pn vo mia;)
#363schade ....
hab mich so gefreut - erst darüber, von swift wieder lesen zu dürfen, dann darauf diesen wunderschönen Dialekt wieder verfolgen zu können ...
wollts nicht doch bischen tippern ?

hab mich so gefreut - erst darüber, von swift wieder lesen zu dürfen, dann darauf diesen wunderschönen Dialekt wieder verfolgen zu können ...
wollts nicht doch bischen tippern ?

Die Weisheit lief mir nach, doch ich war schneller .....
#364zua oigemeinen belustigung oiso?
najo, wonn des so erwünscht is, donn kau ma do jo wos mochn.
was zwoa grod goa ned, wos i dazön soit, owa hauptsoch es steht wos do.
unsa maruja is jo leida nimma do. wean imma wenig leid.
wos hodn unsa swift noch so longa zeit wieda do hea vaschlogn? woa des a guads oda a schlechts zeichn, dassd so long "untataucht" bist?
najo guad, leidln. i hau mi üba de heisa. foa zur mamsch essn - die kocht heit extra fia mi und donn gehts nu auf a biertschi, oda zwa.
schen obnd nu!
najo, wonn des so erwünscht is, donn kau ma do jo wos mochn.
was zwoa grod goa ned, wos i dazön soit, owa hauptsoch es steht wos do.
unsa maruja is jo leida nimma do. wean imma wenig leid.
wos hodn unsa swift noch so longa zeit wieda do hea vaschlogn? woa des a guads oda a schlechts zeichn, dassd so long "untataucht" bist?

najo guad, leidln. i hau mi üba de heisa. foa zur mamsch essn - die kocht heit extra fia mi und donn gehts nu auf a biertschi, oda zwa.
schen obnd nu!
#365do host recht, die leidln wern wirkli imma weniga, nojo de oidn hosn hoid.
oiso , os wirkli sogn kaun i das ned, warum i heit gschriem hob, es hod hoid grod passt,grins.
i hoff des essn bei da mamschi schmeckt da !!
@caruso , nojo wos gscheits gibts eh ned zum lesn von mir, grins
oba a bissl a bledsinn is jo an ned schlecht
wünsch eich a guats nächtle
oiso , os wirkli sogn kaun i das ned, warum i heit gschriem hob, es hod hoid grod passt,grins.
i hoff des essn bei da mamschi schmeckt da !!
@caruso , nojo wos gscheits gibts eh ned zum lesn von mir, grins
oba a bissl a bledsinn is jo an ned schlecht
wünsch eich a guats nächtle
#366weißt doch, für einen guten Blödsinn bin ich immer zu haben ...

#367jo kloa.
mamschis essn hod gschmeckt, dongschee.
jo und sunst duad si nix daweu. bin ziemlich faul, wia mi glaub i aufs ohr haun!
mamschis essn hod gschmeckt, dongschee.
jo und sunst duad si nix daweu. bin ziemlich faul, wia mi glaub i aufs ohr haun!
#368woll, derweil isch se no do. ob und zua holt. goooonz seltn, weil's leibn holt draussn weitergeaht und i iatz b'sundrig drauf schua, dass sich holt im echtn leibn aa eppes tuat, nit olm lei an bildschirm. und bsunders wenn i sig, dass do eppes g'schribn weard, deis g'frei mi holt schu aa sakrisch, muass i sogn. wos i nu sogn muass isch, dass do in deim fred holt olle meine liabschtn leit versommtlt sein, dei i gonz b'sundrig ins herz g'schlossn hun. oba deis wiss'n hoff i olle mitanond, dei netten madln. danili, heit bin i wierder vurbeig'fohrn in diener gegend, - schian hobt's es schu, do, wou du bisch, deis denk i ma ollerweil....nit lei de schteiln kofl wie bei ins, sondern a schiane londschoft, sonft und fein...unsa maruja is jo leida nimma do.
geschtern wor i wieder am gipfl, 2.760meter aui am berg...und total verruckte typn worn am gipfl: mim downhill-bike seins de schotterkegl obeg'fohrn!!! spinnert, oba a hetz homs aa g'hobt...i hoff, dass eis aa olle a schians wochnend g'hobt hobts.
i bussl enk olle!
die m.
#369*smile*
Erwähnte ich es schon mal, daß ich diesen Fred liebe ?
nö, oder ?
... und auf 2.760m fährt man nicht mit dem Radl, sondern mit dem Moped
die spinnen, die Ösis !
da häts gschaut, das maruja ......
Erwähnte ich es schon mal, daß ich diesen Fred liebe ?
nö, oder ?
... und auf 2.760m fährt man nicht mit dem Radl, sondern mit dem Moped

die spinnen, die Ösis !

da häts gschaut, das maruja ......

#370an schen guaten morgn,
des i jo schen, dass meine madln wieda do san!
i bin zwor sakrisch miad, oba a klans hallo schmeiß i in de runde.
des i jo schen, dass meine madln wieda do san!
i bin zwor sakrisch miad, oba a klans hallo schmeiß i in de runde.
#371mei des gfreit mi owa grod. meine zwa schatzln san do, des is schen. du foast ollaweu voabei. ruaf doch moi kuaz vuaha au, donn moch ma se a date aus. nochmottog bin i meistns daham.maruja hat geschrieben:woll, derweil isch se no do. ob und zua holt. goooonz seltn, weil's leibn holt draussn weitergeaht und i iatz b'sundrig drauf schua, dass sich holt im echtn leibn aa eppes tuat, nit olm lei an bildschirm. und bsunders wenn i sig, dass do eppes g'schribn weard, deis g'frei mi holt schu aa sakrisch, muass i sogn. wos i nu sogn muass isch, dass do in deim fred holt olle meine liabschtn leit versommtlt sein, dei i gonz b'sundrig ins herz g'schlossn hun. oba deis wiss'n hoff i olle mitanond, dei netten madln. danili, heit bin i wierder vurbeig'fohrn in diener gegend, - schian hobt's es schu, do, wou du bisch, deis denk i ma ollerweil....nit lei de schteiln kofl wie bei ins, sondern a schiane londschoft, sonft und fein...unsa maruja is jo leida nimma do.
geschtern wor i wieder am gipfl, 2.760meter aui am berg...und total verruckte typn worn am gipfl: mim downhill-bike seins de schotterkegl obeg'fohrn!!! spinnert, oba a hetz homs aa g'hobt...i hoff, dass eis aa olle a schians wochnend g'hobt hobts.
i bussl enk olle!
die m.
i schick da a dix bussl
@manu: di druck i a moi gonz fest!
Zuletzt geändert von *blümchen* am Di Aug 24, 2010 16:23, insgesamt 1-mal geändert.
#372zwa schatzeln ???
und ich ????
*aufzeig*

und ich ????
*aufzeig*

#373lolCaruso hat geschrieben:zwa schatzeln ???
und ich ????
*aufzeig*

#375deis miassma wirkli mochn, spatzl - i tat mi narrisch g'frein auf an ratscher mit dir, wieder amol. eiwig her....ruaf doch moi kuaz vuaha au, donn moch ma se a date aus.
und da swift winsch i nu a guats nachtl, wenn de heit scho in da fruah no an schlof g'hobt hot, glaab i dass se um dei zeit schu mit mit de engelen traamt.