Re: oiso de gschicht is die,..

Caruso hat geschrieben: Musst Du mich und Katze bestellen, wir planten ja auch schon den Grundstücksumbau bei Hedi vom SNF 2007 ... :mrgreen:
No des siacht ma jetzt jo eh wias da hedi mitn Grundstück geht!!! :? I tät ma des guat überlegn mei liabe Swift! :wink:

Oiso liabe Hedi - folls du des jetz lest, donn wast wer schuld is............
Bild
swift hat geschrieben: kriegst a an knuddler weil onsteckend bin i eh nid.
Oba da Caruso vielleicht - i hoff jo wirkich der schaut jetz net so aus.......

Bild

Oba trotzdem kriagts ihr olle a von mir an knuddler - i hob gonz sicha nix onsteckendes - weil bledheit is jo gonz bestimmt net onsteckend! :P
Oda doch..............?
Man Sieht Nur Mit Dem Herzen Gut -
Das Wesentliche Ist Für Die Augen
Unsichtbar

bledheit is a onsteckend, waun zwa blede zsom kumman , daun kumt meist nu mehr bledheit außa. oba des mocht nix, auf des steh i eh, je bleda umso liaba!
oiso daun kriagt da oink an knuddla va zwa blede,i hoff des hoit da oink aus, wei anfoch is des ned. eh schon oink und daun nu bled, no i was ned?!

nojo , wünsch eich an schenen tog

No des is owa scheee bled wonn de bledheit a onsteckend is!! Do muass i wohl in zukunft recht aufpassn mit wem i knuddln tua! :lol: Ob da oink des aushoit was i a ned so recht - anscheinend hot der wegn unsara (oder nur meiner? :wink: ) bledheit heit nocht net schlofn kennan.......

wünsch eich a olle an schenan tog!
Unsichtbar

swift hat geschrieben: i kunt jo mitkuma , hätt a krampalkostüm , grins
Geh des brauchst jo gor net!!
Bild

Wast eh - de bledn derf ma net so ernst nehma! :wink:

Des warat a recht a freid wenn du mitkumman tätst!! Oba de ausfrogarei von meina neigierign family konn i da net antuan! do brauchst die infusionen heit scho! :P
owa wennst di stork gnua fühlst donn schnell eini ins krampalkostüm und ab zu mir!!
Unsichtbar

grins, no wast , des kostüm brauch i eh ned, wei moment geh is so a ois krampal durch , grins
schene augenring ,hom jo a wos und frisiert bin i a ned wirkle .......
hätt scho wos, kunt i deine leid a weng wos erzöhn, des is voi supa, won ma wem an bärn aufbindn kau!
oba des wirds eh ned spün, wei so fit bin i woi ned.
wie a imma, loss di ned segiern, sonst sogst hoit , dass dei freindin kumt !!