Re: oiso de gschicht is die,..

oiso auskenna tuan wir uns a nimma!
und außadem homa uns sowieso nu nie auskennt!!!

do glaubt ma is mit onständige leid untawegs und wos is de damsichen springen auf de tisch umatum!
und wos wor der erfoig- wir homs gwond einsommeln miaßn!!

oiso madln , wons eicha gwond wieda hom woits, daun hoits ses eich wieda!
kaun des sei, dass es unsa gwond hobts?
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

ist das schlimm wenn ich hier nix verstehe???
Ich verstehs !! :wink: :wink:

Und wenn ich es richtig les, haben die Mädels mal richtig Spaß gehabt ... :D :D :D

es kommt nicht zufällig Ende Oktober in Grammatdingsbums von Euch jemand vorbei ?? 8) 8) 8)
Die Weisheit lief mir nach, doch ich war schneller .....

ach du scheisse ... i hob schedlweh. und an fümriss dass ärga nimma geht.
wos isn do gestan echt ogonga?
i glaub i trau mi nimma ausm haus.
owa rainbow und swift - woa des echt so schlimm. warum schreibts des donn eini?
i muass donn moi schaun geh, wos ma ois föt. koid woa ma e beim hamgeh.
und der köna - on den erinner i mi a nu. wos isn do wirkli passiert?
*
This Is The Life - Amy Mcdonald

*
Lucky - Jason Mraz ft. Colbie Caillat

nojo da köna wor ned schlecht!!
hod hoit a weng dauat, dass man vom auto wieda ausebrocht hom, oba mir worn jo eh zu viert, girns.

jo und des gwond, wir hättn eh va dir wos onzogn, oba des wor uns zkla, jo des wor echt fies wei ma a gfron hom !

jo und dei frog warum ma des einaschreim, nojo wonn ma se so auffiahrt muaß des de öffntlichkeit erfohrn, so quasi ois wornung!
des geht jo auf ka kuahaut, wos do obgongen is!!

@ caruso

grammatneusiedel- nojo sicha taratn wir kumman , ob do kennt si jo kana aus!

jo, seids es denn narrisch woarn, dass ees glaabts das i mim auto nu g'forhn bin? OA stund hun i de saudepperte aufohrt g'suacht - zum glick isch da erschtge zug vo amschtettn umma holbe finfe in en weschtn g'fohrn. jetzt kunn i schaugn, dass i wieda zu meim auto kimm, morgn...der schaffener hot ma aussm zug g'holfn, wo ma unkemmen sein - zum glick hot der an schlissl zur kuchl im speisewogn g'hobt, nachand hamma nu a poor bier zisch'n kennen auf der fohrt.

oba i moan, dass ma ins im amschtettn nimma seign lossn brauch'n....wie es am gehsteig ummanondag'wonkt seids..naaanaaanaaa, i sog's enk. und wia de freindin vom kellenr au'tauch isch und die den schuach nochschmeissn wollt, swift...grod hommas nu g'schofft, di in de büsch einizumziach'n...

wia hot jetzt der oane wianer g'hoassn, mit dem i ummanondatun hob? i kunns nimma leisn...i glaab, der hot nu wos vo mir....wurscht, de nummer dalesi schu no.

an schädl hun i au als wia...oba oans muass i sogn: a bissl schamen hun i mi miassn mit enck...