Re: Wieso ist mein Leben so wie es ist?

#48
Danke, Lunbella.

Ig wünsche dir o ganz e gueti Nacht und Erholig :wink:

ps: ig ha morn es wichtigs Gspräch mitem Rektor vomene Internat/Gymnasium...*bibber* :wink:
*zuversichtlich bin*

Larissa

Achsooo...okay. Das isch jetz no ziemlich wichtig gsi...es chunnt viel vor dasi d'Aire als "Husdrache" istuefe...sie meints wohl würklich nume guet. Isch nur nid immer so eifach richtig z'verstah!
Wer einen Engel sucht und nur auf die Flügel schaut könnte eine Gans nach Hause bringen.
Georg Christoph Lichtenberg

Das Leben ist ein Regenbogen!

Re: Wieso ist mein Leben so wie es ist?

#49
lunbella hat geschrieben:ahhh jetzt hanis glese. i dem fall wohn i und dswoon i de nöchi vonenander. big city lebe hoooooch (grml..)
:lol: ...oh. Okay... In dem Fall gar nid dert wo ich *hihi*
Wer einen Engel sucht und nur auf die Flügel schaut könnte eine Gans nach Hause bringen.
Georg Christoph Lichtenberg

Das Leben ist ein Regenbogen!

Re: Wieso ist mein Leben so wie es ist?

#50
lunbella hat geschrieben:ou jo, was i no han welle sege. du dörfsch dAire nöd falsch verstoh, was leider oft passiert. Sie wet nu helfe. isch ken huusdrache. kenn sie jo scho lang und au mehrmals persönlich.
smile.. aber nu i dörf sie huusdrache nenne. isch min eigene übername :mrgreen:
Larissa hat geschrieben:Achsooo...okay. Das isch jetz no ziemlich wichtig gsi...es chunnt viel vor dasi d'Aire als "Husdrache" istuefe...sie meints wohl würklich nume guet. Isch nur nid immer so eifach richtig z'verstah!
Hach! Eien Schweizer ERklärung und der Groschen ist gefallen. :shock: :D Ich sollte Schweizerisch lernen.

Re: Wieso ist mein Leben so wie es ist?

#53
@aire: klar mein kleiner hausdrauchen, für was hast du mich doch oder :p aber du bist dich ja daran gewöhnt, dass dich memberchen und memberlein hier oft falsch verstehen. obwohl ich mich mehrheitlich nur an gutes von dir errinnere :mrgreen: ne kack, natürlich nuuuur gutes ähem...

@larissa: nei, i dem fall gar nöd. aber i zieh die nögst ziit um und denn bini au wieder amene total andere ort. i de nöchi vom PETER. also mädel, i hoff also dis gspröch verlauft hüüt guet.
küssli (muess jetzt denn i dStadt, sorry.. dPflicht rüäft - und das a mim freie tag brml). aber baaaaald muess i nöm det hi fahre und bin das för ein und allemal los jupi jupi jupiiiiiiieee

@swoon: jo nei.. i find das viel zstressig do, bi froh, wenn i nöm do muess si. ganz ehrlich gseit.. obwohl mini besser hälfti vo do chunt.. aber ja.. how ever, bald bini wieder i de heimat und denn zieh i aber grad as anderi endi vo de schwiiz. chani denn läckerli esse :p und mich über dä lälläkönig underhalte und 72 stund fasnacht fiire